Witam,
po raz drugi w krótkim okresie czasu (2 m-ce) mamy uszkodzoną bramę wjazdowa do garażu.
Przy pierwszym incydencie info od p.Korzeniaka:
"Informuję, że w dniu 09.03.2016r. nastąpiła awaria baramy garażowej.
Według oceny serwisu przyczyną usterki jest uszkodzenie elementów, które powstało podczas ręcznego podniesiona bramy bez użycia łańcucha.
Aktualanie czekamy na wycenę naprawy.
O terminie usunięcia awarii bedziemy informować odzielnym e-mailem.
z poważaniem
Tomasz Korzeniak
Propertus"
Odnoście bieżącej awarii:
"W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji informuję, że awaria bramy spowodowana została ingerencją osób trzecich. Części do bramy zostały już zamówione. Przewidywany termin naprawy do 1,5 tygodnia.
z poważaniem
Tomasz Korzeniak
Propertus"
Po pierwszej naprawie brama wymagała jeszcze jednej interwencji serwisu, ponieważ w trakcie podnoszenia oraz opuszczania wydawała "dźwięki" słyszalne przy zamkniętym oknie na V pietrze.
W tym momencie z prowadnic bramy ścięte są metalowe wióry, metalowe linki odciągowe splątane są od momentu wystąpienia awarii.
Nie jestem expertem w dziedzinie bram garażowych, ale odnoszę wrażenie że obraz usterek nie jest wynikiem prób podniesienia bramy bez użycia pilota.
Czy serwisowi najwygodniej jest wskazać na "ingerencję osób trzecich" i skasować po raz kolejny za naprawę, bo przecież skoro "ktoś" uszkodził a nie zepsuło się samo, to gwarancja i rękojmia nie ma zastosowania.
No chyba że na spotkaniu dot. rozliczenia rocznych wydatków za 2016r., przytakniemy wszyscy zgodnie na TAK przy kwotach za naprawę bramy, bo wtedy i tak nie będziemy już mieli innego wyjścia...
A kwota rozłoży się na wiele osób to "nie zaboli" i nie ma sensu uzgadniać na bieżąco realnej przyczyny wystąpienia awarii.
Poprzez bramę garażową dużo łatwiej dostać się do budynku niż poprzez drzwi z domofonem. Ludzie wjeżdżają, jadą na niższe poziomy, a brama pozostaje otwarta. Przynajmniej tam przydałby się monitoring. Nie sądzę że będzie to duży koszt.
Tak, żeby oszczędzić te 5-15 złotych miesięcznie a po skończeniu okresu gwarancji/rękojmi okaże się że w funduszu jest parę groszy na remonty lub inwestowanie monitoringi, szlabany i inne pomysły.
Witam w 51B problem z bramą był od początku jej zamontowania, serwisy był 2-3 razy w tyg. Sprawa została zgłoszona do sanepidu z powodu dość mocno hałaśliwej pracy bramy. Na chwilę obecną wiem że brama po kilkunastu naprawach ( wymianach napędów ) została wymieniona na zupełnie nową wraz z mechanizmami i napędem. Pamiętajcie że jak wam się skończy okres gwarancji to musicie sami pokrywać koszty napraw które są nie małe. Puki możecie zgłaszajcie na gwarancji.
No i długo nie trzeba było czekać na efekty.
Dzisiaj w nocy włamanie do dwóch samochodów na POZ.-1
Wg. serwisu uszkodzenia widoczne na zdjęciu powstały w wyniku działania osób trzecich.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba w momencie gdy roletę podnosiły wózkiem widłowym, bo nie wyobrażam sobie dokonać takich uszkodzeń przy pomocy łańcucha.
Mam nadzieję że p.Tomasz Korzeniak zagląda na to forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1