Osiedle na Okulickiego

Wszystko co dotyczy naszego osiedla na okulickiego

Forum Osiedle na Okulickiego Strona Główna -> VIII Etap -> TAK DBA O NAS ADMINISTRATOR Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
TAK DBA O NAS ADMINISTRATOR
PostWysłany: Czw 21:34, 07 Sty 2016
jacekmonika
Gimnazjalista

 
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków





Rozliczenie roczne za naprawy wind i jej serwisowani po zalaniu.
Koszty sfinansowane z odszkodowania
Data dok Data zapł Symbol Dokument Kwota
2015-07-29 2015-08-19 Faktura zakupu 12309632 348,00 zł
dozór techn. UDT
2015-07-31 2015-08-14 Faktura zakupu 463326012 74041,46 zł
naprawa windy po zalaniu
Koszty sfinansowane z odszkodowania 74389,46 zł

JAK TAK MOŻNA
Całe rozlniczenie jest na stronie administracji ludzie poczytajcie bo to jest istne złodziejstwo
-jak można płacić firmie konserwującej dzwig jak jest na nią gwarancja i czynności odbywa się co miesiąc
niezłe przekręty kiedy jest zebranie Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:36, 08 Sty 2016
adamsk
Profesor

 
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53/III klatka





Niestety dozory UTD nie maja nic wspólnego z gwarancją.
Każda winda co miesiąc musi być sprawdzona (chyba ok 1000zł od jednej) + raz do roku badanie techniczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:49, 08 Sty 2016
UnhollySeth
Magister

 
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Potwierdzam. Nasza winda również była na gwarancji, ale płaciliśmy co miesiąc za UDT.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:19, 08 Sty 2016
ellpii
Magister

 
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Ale jak rozumiem za naprawę windy po zalaniu zapłaciliśmy MY, mieszkańcy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:41, 08 Sty 2016
TomP
Magister

 
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Nie, za naprawę zapłacił nasz ubezpieczyciel, pewnie poszło z polisy. Jednakże powinien on zgłosić się do gwaranta tutaj ACTIVE, bo instalacja była wadliwa i co najważniejsze na gwarancji. Rozumiem, że może się okazać, że nikt się z niczym nie zwrócił do naszego developera i może się okazać, że wzrośnie nam stawka ubezpieczenia za budynek w następstwie tego zdarzenia. Jeśli tak się stanie to faktycznie wszyscy za to zapłacimy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:22, 08 Sty 2016
jacekmonika
Gimnazjalista

 
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków





I właśnie tego nie mogę pojąć ,wina jest po stronie wykonawcy instalacji wodnej a za naprawę pokrywamy z ubezpieczenia .Przecież ACTIV odpowiada za swoich podwykonawców chyba że nie dają żadnej gwaranci za swoja prace a oni maja to głęboko w dup....A może nasz administrator jest taki łaskawy dla ACTIVU i zrobił taki manewr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:48, 08 Sty 2016
grzesiek80
Licealista

 
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5





To raczej administrator jest łaskawy dla Activu. To przecież Activ oddał im blok do zarządzania, dzieki nim zarabiają więc po co mają robić im problemy i jeszcze narażać na koszty. A co do spotkania, to pewnie będzie koniec stycznia, albo początek lutego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:09, 09 Sty 2016
TomP
Magister

 
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Wszystko wyjdzie na spotkaniu, ciekawe co będą nam mieli do powiedzenia w tej i wielu innych kwestiach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:30, 15 Sty 2016
krzychu256
Przedszkolak

 
Dołączył: 01 Maj 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





może to być tak że poszło z naszej polisy i nasz ubezpieczyciel regresem sciągnie sobie z polisy "sprawcy", wtedy nam nic nie podniosą, tak przynajmniej u nas w firmie działa to przy kolizjach samochodowych. a jak będzie tu to zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:33, 15 Sty 2016
TomP
Magister

 
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Zapytałem o to i kilka innych rzeczy administratora, czekam na odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:28, 15 Sty 2016
TomP
Magister

 
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Ubezpieczenie jest na zasadzie regresu. Nie powinna nam wzrosnąć stawka, nasz ubezpieczyciel ściągnie sobie kwotę od ubezpieczyciela odpowiedzialnego za usterkę - Active czy inna firma. Tutaj powinno być wszystko OK. Takie załatwienie sprawy umożliwiło szybsze uzyskanie pieniędzy i uruchomienie windy. Bezpośrednie zwrócenie się do firmy ubezpieczeniowej odpowiedzialnego za zalanie mogło by wydłużyć czas napraw dźwigu. Tutaj przyznaję + dla Propertusa.

Kwota p.poż nie zawiera kary za przyjazd straży, choć alarm włączył się raz czy dwa.

Propertus również od przyszłego sezonu będzie chciał podzielić koszty odśnieżania z blokiem 51D, którzy mają prawo przechodu i przejazdu przez drogę, za której odśnieżanie do tej pory płaciliśmy my ze względu na niezamieszkany blok itp. Kolejny +.

Jedno, co mnie przeraziło to koszt wykonania tego dodatkowego chodnika, który był robiony kilka dni - trochę ponad 1700zł. Kiedyś sobie zmierzę na kroki i obliczę w przybliżeniu ile m2 wyszedł, może ja się mylę.

Ogólnie sprawy, o które zapytałem naszego zarządcę wg, mojej oceny są prowadzone dobrze i odpowiedzi mnie satysfakcjonują. Nic tutaj w tej kwestii zarzucić nie mogę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:34, 15 Sty 2016
krzychu256
Przedszkolak

 
Dołączył: 01 Maj 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





podejrzewam że im mniejsza powierzchnia do ułożenia to tym wiekszy koszt m2,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:24, 16 Sty 2016
jacekmonika
Gimnazjalista

 
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków





cena średnia ułożenia kostki brukowej wraz z materiałem nie przekracza w Krakowie 150 zł i to jest już wygórowana cena za dobra kostkę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:02, 18 Sty 2016
TomP
Magister

 
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Co do chodnika, to w przyszłości warto by może się zastanowić nad odcinkiem właśnie przy tym dorabianym wzdłuż drogi. Auta tam parkują a pasażerowie muszą albo wysiąść wcześniej albo wyjść na trawę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:17, 25 Sty 2016
jacekmonika
Gimnazjalista

 
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków





ogólnikowo to tak powinno być zrobione chodnik po stronie bloku a nie po drugiej stronie gdzie się z niego mniej korzysta.Rozebrać chodnik zrobić miejsca postojowe i postawić szlaban dla bloku 51c i51b i problem znika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TAK DBA O NAS ADMINISTRATOR
Forum Osiedle na Okulickiego Strona Główna -> VIII Etap
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin