Rozliczenie roczne za naprawy wind i jej serwisowani po zalaniu.
Koszty sfinansowane z odszkodowania
Data dok Data zapł Symbol Dokument Kwota
2015-07-29 2015-08-19 Faktura zakupu 12309632 348,00 zł
dozór techn. UDT
2015-07-31 2015-08-14 Faktura zakupu 463326012 74041,46 zł
naprawa windy po zalaniu
Koszty sfinansowane z odszkodowania 74389,46 zł
JAK TAK MOŻNA
Całe rozlniczenie jest na stronie administracji ludzie poczytajcie bo to jest istne złodziejstwo
-jak można płacić firmie konserwującej dzwig jak jest na nią gwarancja i czynności odbywa się co miesiąc
niezłe przekręty kiedy jest zebranie
Niestety dozory UTD nie maja nic wspólnego z gwarancją.
Każda winda co miesiąc musi być sprawdzona (chyba ok 1000zł od jednej) + raz do roku badanie techniczne.
Nie, za naprawę zapłacił nasz ubezpieczyciel, pewnie poszło z polisy. Jednakże powinien on zgłosić się do gwaranta tutaj ACTIVE, bo instalacja była wadliwa i co najważniejsze na gwarancji. Rozumiem, że może się okazać, że nikt się z niczym nie zwrócił do naszego developera i może się okazać, że wzrośnie nam stawka ubezpieczenia za budynek w następstwie tego zdarzenia. Jeśli tak się stanie to faktycznie wszyscy za to zapłacimy.
I właśnie tego nie mogę pojąć ,wina jest po stronie wykonawcy instalacji wodnej a za naprawę pokrywamy z ubezpieczenia .Przecież ACTIV odpowiada za swoich podwykonawców chyba że nie dają żadnej gwaranci za swoja prace a oni maja to głęboko w dup....A może nasz administrator jest taki łaskawy dla ACTIVU i zrobił taki manewr
To raczej administrator jest łaskawy dla Activu. To przecież Activ oddał im blok do zarządzania, dzieki nim zarabiają więc po co mają robić im problemy i jeszcze narażać na koszty. A co do spotkania, to pewnie będzie koniec stycznia, albo początek lutego.
może to być tak że poszło z naszej polisy i nasz ubezpieczyciel regresem sciągnie sobie z polisy "sprawcy", wtedy nam nic nie podniosą, tak przynajmniej u nas w firmie działa to przy kolizjach samochodowych. a jak będzie tu to zobaczymy.
Ubezpieczenie jest na zasadzie regresu. Nie powinna nam wzrosnąć stawka, nasz ubezpieczyciel ściągnie sobie kwotę od ubezpieczyciela odpowiedzialnego za usterkę - Active czy inna firma. Tutaj powinno być wszystko OK. Takie załatwienie sprawy umożliwiło szybsze uzyskanie pieniędzy i uruchomienie windy. Bezpośrednie zwrócenie się do firmy ubezpieczeniowej odpowiedzialnego za zalanie mogło by wydłużyć czas napraw dźwigu. Tutaj przyznaję + dla Propertusa.
Kwota p.poż nie zawiera kary za przyjazd straży, choć alarm włączył się raz czy dwa.
Propertus również od przyszłego sezonu będzie chciał podzielić koszty odśnieżania z blokiem 51D, którzy mają prawo przechodu i przejazdu przez drogę, za której odśnieżanie do tej pory płaciliśmy my ze względu na niezamieszkany blok itp. Kolejny +.
Jedno, co mnie przeraziło to koszt wykonania tego dodatkowego chodnika, który był robiony kilka dni - trochę ponad 1700zł. Kiedyś sobie zmierzę na kroki i obliczę w przybliżeniu ile m2 wyszedł, może ja się mylę.
Ogólnie sprawy, o które zapytałem naszego zarządcę wg, mojej oceny są prowadzone dobrze i odpowiedzi mnie satysfakcjonują. Nic tutaj w tej kwestii zarzucić nie mogę.
Co do chodnika, to w przyszłości warto by może się zastanowić nad odcinkiem właśnie przy tym dorabianym wzdłuż drogi. Auta tam parkują a pasażerowie muszą albo wysiąść wcześniej albo wyjść na trawę.
ogólnikowo to tak powinno być zrobione chodnik po stronie bloku a nie po drugiej stronie gdzie się z niego mniej korzysta.Rozebrać chodnik zrobić miejsca postojowe i postawić szlaban dla bloku 51c i51b i problem znika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3Idź do strony 1, 2, 3Następny