Na stronie zarządcy po zalogowaniu dostępne są wszystkie umowy do wglądu oraz rozliczenie roczne wspólnoty.
Zastanawia mnie kilka pozycji, które bliżej będę chciał wyjaśnić na spotkaniu z zarządcą.
Poruszyć bym chciał jednakże umowę na odśnieżanie. Zaznaczono tam, za co płacimy - czyli za połowę drogi pomiędzy nami a 51B oraz całość drogi wzdłuż bloku aż do wjazdu do garażu podziemnego. Mam nadzieję, że w tym roku blok 51D również będzie partycypował w kosztach, gdyż z mapy wynika, że mają tylko zadbać o odśnieżenie wjazdu do ich garażu. Oczywiście dobrze by było, gdyby nasi zarządcy się porozumieli w tej sprawie i wybrali jedną firmę. Nawet nie dopuszczam myśli, że na wspólny fragment dróg mamy wynajęte 2 firmy . Bez sensu byłoby płacić za coś 2 razy co w naszym przypadku jako młode wspólnoty dopiero gromadzimy środki.
Oczywiście napiszę maila w tej sprawie do zarządcy.
Oczywiście może się to wydać śmieszne, że to są grosze w porównaniu z całością, ale zawsze mogły by być przeznaczone na coś innego bardziej pożytecznego lub odłożone.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1