Z tym szybko niekoniecznie. Dzwoniłem na drugi dzień. Okazuje się, że technik, który powinien dyżurować odrzucał wszystkie telefony z nieznanych numerów i odbierał tylko te, które znał. Ponoć chodziło o jakieś konsultacje przy usunięciu awarii w głównym budynku, gdzie wysiadło zasilanie. Jednym słowem jeśli chcesz zgłosić awarię, zrób to przed jej wystąpieniem, bo jak już nadejdzie to się nie idzie dodzwonić. Na jednym numerze jest zgłaszanie awarii, telefon firmowy, obsługa klienta i nie wiadomo co jeszcze. ta kwestia to żenada, chwalą się listami polecającymi i firmami a nie mają prostej i sprawnej infolinii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1