zwracamy się z uprzejmą prośbą do osób u których występuję problem z
odprowadzeniem wody z balkonu, tarasu polegający na zbyt krótkiej rurze
odpływowej co skutkuje zalewaniem sąsiednich okien, o udokumentowanie
usterki poprzez zrobienie zdjęć lub nagranie filmiku. Tylko udokumentowane
przypadki będą rozpatrywane przez dewelopera.
Zgłoszenia prosimy kierować mailowo."
Na wstepie musze zaznaczyc ze mnie ten problem nie dotyczy.
Czy ktos tu sobie robi jaja ? Co to znaczy ze maja byc "udokumentowane usterki" ? Czyli co ludzie maja zrobic ? Wypasc z balkonu, probujac nagrac / sfotografowac tryskajaca wode ? A co jesli ulewa bedzie w nocy ? Wowczas oswietlimy blok halogenami tak aby wykonac "dokumentacje" ?
Czy tez moze ludzie maja modlic sie o wielka ulewe, tak zeby mozna to "udokumentowac" ?
Nie wiem kto sobie robi z nas wieksze jaja ? Activ czy Propertus ?
trzeba wylać wiadro wody na balkon za dnia i czekać , zalewanie okien to widzę problem, ale jak na dole komuś ze wszystkich balkonów kapie do ogrodu, czy nawet leje ciurem, co skutkuje zabrudzeniem elewacji itp itd to już w porządku, activ zamiast tych "przepięknie" wyglądających rurek powinien zrobić odpływy do rynien,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1