Witam, czy ktoś z was reklamował może jakieś usterki w mieszkaniu u dewelopera ? Jak wyglądała czasowo interwencja przedstawicieli Activu i ich chęci do jak najlepszego dla klienta załatwienia sprawy ? Pytam bo mieszkam na ostatnim 3 pietrze i po większym deszczu ściana przylegająca do komina jest po prostu mokra. Nie byłbym zbytnio zdziwiony gdyby się okazało że wadliwe wykonanie kominów jest też przyczyną zalewania lokali, choć nie wiem czy jest to możliwe
Witaj, przy odbiorze mieszkania dawali protokół odnośnie usterek... Najlepiej podejść do Kierownika P. Ojczyka (ma biuro na Okulickiego) i zgłosić, z tego co wiem usterki można zgłaszać do 2 lat...
Pozdrawiam
Ps. Lokale użytkowe są źle zaizolowane i dlatego kopią pod IV klatką...
a czy te zacieki pojawiły się przy ostatnich opadach czy wcześniej? u mnie była podobna sytuacja tyle, że po opadach 9 lipca, nie będę tu zamieszczał fotek, jakbyś był lelo zainteresowany to Ci pokaże... no i co... zgłosiłem problem p. Ojczykowi, coś tam poprawili na dachu, ale nie jestem przekonany, że te ich prace zamykają temat na stałe...
Generalnie samo zgłaszanie Panu Ojczykowi zazwyczaj niewiele daje, także najlepiej napisać pismo z reklamacją, i wysłać do Activu a potem jeśli się nie odezwią to dzwonić do nich i powinna być reakcja od nich, wiem bo sama to ostatnio przechodziłam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1