Osiedle na Okulickiego

Wszystko co dotyczy naszego osiedla na okulickiego

Forum Osiedle na Okulickiego Strona Główna -> IV Etap -> Chodnik wokół bloku Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 10:04, 06 Kwi 2011
Pawelbz
Pierwszoklasista

 
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: IV ETAP





Jak wygląda sprawa z wyznaczeniem miejsc parkingowych na chodniku od strony przychodni i szpitala ? Strasznie irytuje mnie sytuacja kiedy nie mogę przejść chodnikiem tylko muszę schodzić na ulicę. Chodnik jak sama nazwa wskazuje służy do spacerowania. Nie chce żeby tam nie można było zaparkować, ale niech zostawione zostanie przynajmniej te 100 cm zeby mozna było w cywilizowany sposób poruszać się. Zróbmy wreście tam parkowanie równoległe i słupki. Patrząc jak są samochody tam zostawiają wątpię zeby można było tutaj liczyć na zdrowy rozsądek co poniektórych. Zmniejszy to ilość zaparkowanych samochodów o jakies 10 sztuk. Nie dużo a jak bardzo polepszy jakoś poruszania się po osiedlu. Nie czekajmy aż Active wybuduje parkingi bo kiedy to nastąpi to nikt nie wie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:57, 06 Kwi 2011
DraXan
Magister

 
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Dyrektor Activu na Kraków, powiedział że parking ma być wykonany do 15.04.2011 i myślę że to im się uda.

Co do chodnika, projekt już jest, rada wyraziła zgodę, Activ też ma to wykonać jakoś na dniach, mają zostać wstawione słupki i wyznaczone miejsca równoległe oraz 4 miejsca do rozładunku z zakazem zatrzymywania się powyżej 15 min, (jako rada prosiliśmy by były do godz 19 po 19 by można było normalnie na nich parkować), postaram się później dać skan projektu co do słupków, na projekcie zabrakło słupków przy 7 kl, ale tam też na rogu zostaną wykonane (takie dostałem zapewnienie wczoraj od pani Administrator)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:00, 06 Kwi 2011
Pawelbz
Pierwszoklasista

 
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: IV ETAP





Dzieki za działanie i informacje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 12 Kwi 2011
pawel43
Magister

 
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5





a nie drażni Was woda ściekająca strumieniami z balkonów na chodnik podczas ulewnego deszczu? dla mnie to porażka, bo nie da się przejść sucho pod blokiem,a do tego jeszcze "mokry ostrzał" co jakiś czas.
Nie wiem czy to sprawa do zgłoszenie do Activu jako bubel konstrukcyjny? Bo albo te odpływy z balkonów trzeba poprowadzić inaczej albo zamontować jakąś osłonę wzdłuż bloku !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:42, 13 Kwi 2011
TB
Profesor

 
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5





pawel43 napisał:
a nie drażni Was woda ściekająca strumieniami z balkonów na chodnik podczas ulewnego deszczu? dla mnie to porażka, bo nie da się przejść sucho pod blokiem,a do tego jeszcze "mokry ostrzał" co jakiś czas.
Nie wiem czy to sprawa do zgłoszenie do Activu jako bubel konstrukcyjny? Bo albo te odpływy z balkonów trzeba poprowadzić inaczej albo zamontować jakąś osłonę wzdłuż bloku !


Nie bardzo rozumiem w czym rzecz -przecież to rozwiązanie techniczne znane już od średniowiecza. Więc po co inwestować w takie nowinki techniczne jak rury spustowe? Przecież przy tej ilości balkonów to by wyszło kilka kilometrów rur, a za każdy metr trzeba zapłacić :) w dodatku wodę z rury spustowej trzeba gdzieś odprowadzić, a to powoduje większe wymagania dla kanalizacji burzowej -kolejny koszt.. A tak woda ładnie się "rozproszy" i nie jest to już problem dewelopera..

Jakie jest ich hasło przewodnie? "Postaw na jakość" ? ;)

Polecam lekturę dotyczącą szczegółów technicznych rozwiązania zastosowanego przez Activ: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:25, 22 Kwi 2011
DraXan
Magister

 
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Activ przysłał pismo administracji, że pokryje wykonanie słupków wzdłuż kl 4,5,6,7

Pani Administrator wydała już zlecenie firmie i podobno w piątek po św mają wykonać nam odgrodzenie chodnika i wydzielenie miejsc postojowych pod w/w kl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:31, 22 Kwi 2011
DraXan
Magister

 
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Kolejny news od Dyrekcji Activ

Umowa z firmą podwykonawczą jest podpisana do końca kwietnia, czyli jeśli podwykonawca nie da dupy, będziemy mieli parking "darmowy"

a pod słowem darmowy kryje się:

- oświetlenie w/w parkingu i przyszłego placu zabaw (który ma być wykonany podobno do połowy maja) podpięte będzie pod KL7 etapu 4,

podobno będzie ten prąd re fakturowany na Activ, a jak już powstanie plac zabaw to Activ i nasza administracja chce by wszystkie 4 wsp płaciły za utrzymanie tego prywatnego terenu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:17, 22 Kwi 2011
pawelek1977
Gimnazjalista

 
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ETAP IV , Kl. 6





a czy administracja zrobiła konkurs ofert na wykonanie słupków czy zleciła to firmie która miała najładniejszego właściciela ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:11, 22 Kwi 2011
TB
Profesor

 
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5





pawelek1977 napisał:
a czy administracja zrobiła konkurs ofert na wykonanie słupków czy zleciła to firmie która miała najładniejszego właściciela ?


A to już jest pole do popisu dla rady mieszkańców. Zawsze warto poszukać kilku wykonawców i porównać oferty. W przypadku naszej administaracji nie liczył bym na specjalną inicjatywę w takich kwestiach, ale też i nie jest tak, że tak jak w przypadku większych administartorów są firmy z "polecenia".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:08, 24 Kwi 2011
ivonne2
Magister

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: IV etap





co ma rada mieszkańców do tego..? płacimy zarządcy grube pieniadze to niech sie czymś zajmie..
zreszta nie wątpie ze rada by to lepiej zrobiła.. najlepiej jakby założyc spółke z mieszkańcow z rady albo innych chetnych do pracy .. i obsługiwac nasz blok jako zarządca
mysle ze wtedy bedzie pare złoty taniej dla mieszkańców ale to nie o to chodzi - głównie bedzie wieksze zaangażowanie i nie bedzie spychania odpowiedzialności...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:38, 25 Kwi 2011
TB
Profesor

 
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5





ivonne2 napisał:
co ma rada mieszkańców do tego..? płacimy zarządcy grube pieniadze to niech sie czymś zajmie..
zreszta nie wątpie ze rada by to lepiej zrobiła.. najlepiej jakby założyc spółke z mieszkańcow z rady albo innych chetnych do pracy .. i obsługiwac nasz blok jako zarządca
mysle ze wtedy bedzie pare złoty taniej dla mieszkańców ale to nie o to chodzi - głównie bedzie wieksze zaangażowanie i nie bedzie spychania odpowiedzialności...


No właśnie to ma do tego rada, że dzięki niej może być "te kilka złoty taniej". Żaden administrator tak się nie zaangażuje w sprawy wspólnoty jak jej mieszkańcy. Lepiej może być przez to, że się we własnym zakresie poszuka ofert, ponegocjuje.. Natomiast wzięcie spraw w 100% w swoje ręce przy tak dużych blokach to lekka przesada -co innego jak blok ma dwie klatki po 10 mieszkań. Szczególnie, że zarząd bierze na siebie pełną odpowiedzialność prawną i finansową. Jest Pani na to faktycznie gotowa? Wątpię, więc chyba jednak lepiej żeby była to firma zewnętrzna, a nie po prostu kilku mieszkańców, natomiast do założenia własnej firmy trzeba mieć licencję na zarządzanie nieruchomościami, albo kogoś z licencją -czyli i tak kończy się na tym, że jest potrzebny administrator.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:28, 26 Kwi 2011
ivonne2
Magister

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: IV etap





i licencjowanego zarzadce i doswiadczonego admiistratora mamy w radzie mieszkańców ...!!!

wiec dokładnie Rada patrzy Arch-pro na ręce i na każdy krok

od tego jest Arch - pro zeby szukać różnych ofert, wybrać najkorzystniejsze dla bloku , a nie my za nich bo jesli to ma wygladac tak ze
my za nich dzwonimy po oferentach,
my negocjujemy z firmą sprzatajaca,
teraz z firmą techniczna,
my naciskamy na posadzenie zielonej trawki
my dajemy propozycje zmiany uchwał na zgodne z prawem.. -

to moze my powinnysmy sie u nich zatrudnić..????

mysle ze mieszkańcy maja prawo wymagac tych rzeczy od Arch-pro bo to im płacimy grubą kase - koszty zarzadzania sa w wiele wyższe niż w innych wspólnotach krakowskich

sami zadeklarowali ze beda dbac o swojego klienta ( czyli nasz blok) wiec powinni wychodzić z inicjatywą

mysle ze na razie mieszkańcy moge sie zająć... ale....szukaniem ofert.... innego zarządcy na ich miejsce...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:52, 26 Kwi 2011
emka
Gimnazjalista

 
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5





ivonne2 napisał:
i licencjowanego zarzadce i doswiadczonego admiistratora mamy w radzie mieszkańców ...!!!

wiec dokładnie Rada patrzy Arch-pro na ręce i na każdy krok

od tego jest Arch - pro zeby szukać różnych ofert, wybrać najkorzystniejsze dla bloku , a nie my za nich bo jesli to ma wygladac tak ze
my za nich dzwonimy po oferentach,
my negocjujemy z firmą sprzatajaca,
teraz z firmą techniczna,
my naciskamy na posadzenie zielonej trawki
my dajemy propozycje zmiany uchwał na zgodne z prawem.. -

to moze my powinnysmy sie u nich zatrudnić..????

mysle ze mieszkańcy maja prawo wymagac tych rzeczy od Arch-pro bo to im płacimy grubą kase - koszty zarzadzania sa w wiele wyższe niż w innych wspólnotach krakowskich

sami zadeklarowali ze beda dbac o swojego klienta ( czyli nasz blok) wiec powinni wychodzić z inicjatywą

mysle ze na razie mieszkańcy moge sie zająć... ale....szukaniem ofert.... innego zarządcy na ich miejsce...


Ale o co chodzi?

Żle, że ktoś dba? Czy źle, że ktoś kto może (czyt. ma uprawnienia) nie dba?

Dokładnie to o czym Pani napisała robi rada mieszkańców, bo takie są jej założenia i cały sens jej istnienia.

Ogromne sprzeczności są w Pani wypowiedzi, więc nic z niej konkretnego nie da się wyciągnąć.

Nie wiadomo, czy zarzuca Pani, że Arch-Pro za dużo bierze a za mało robi, czy że mieszkańcy a szczególnie rada wspólnoty nic nie bierze a robi ile może (dokładając do tego swój czas i pieniądze) by było lepiej dla wspólnoty?

Być może nie zauważyła Pani, ale temat zmiany zarządcy był również
poruszany...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:30, 26 Kwi 2011
iryda
Licealista

 
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Etap IV, klatka 3





ja wypowiedź ivonne2 rozumiem tak:
1.oczywiście dobrze, że rada się angażuje i patrzy na rece administratorowi i dobrze że tak sie dzieje, ale
2. to administrator ma się zająć negocjacjami z firmami i poszukowaniem ofert korzystnych bo OD TEGO JEST, i za to mu sie płaci pieniadze
3. nie oczekujmy że rada będzie robic wszystko ZA ADMINISTRATORA, bo wtedy on jest niepotrzebny

i ja sie z tym zgadzam
mam wrażenie, ze niektórym mieszkańcom wydaje sie, że jak mamy radę (a czy własciwie formalnie juz mamy? Smile )to rada ma się wszystkim zajmować, bo lepiej to zrobi niż administrator ... bez przesady ciężkie pieniadze płacimy arch - pro więc trzeba na nich naciskac żeby robili to co powinni, a nie wymagajmy od rady żeby sama sie zajmowała porównywanuiem ofert


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:50, 26 Kwi 2011
emka
Gimnazjalista

 
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Więc kto ma naciskać na administratora? Chyba nie te ciężkie pieniądze:/

Jaki by nie był zarządca i ile by nie kasował to najczęściej nie jest w stanie fizycznie wszystkiego ogarnąć, a przy tym bardzo musi mu się chcieć.

W przypadku Arch - pro jest bardziej skomplikowana sytuacja bo to pochodna Activ.
Activ jaki jest każdy widzi...
To właśnie mieszkańcom na pierwszym miejscu powinno zależeć na tym aby było ok a nie jedynie zarządcy a w przypadku Arch-Pro czy Partnera należy napisać "zarządcy".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Chodnik wokół bloku
Forum Osiedle na Okulickiego Strona Główna -> IV Etap
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin