Autor Wiadomość
DraXan
PostWysłany: Śro 0:15, 28 Mar 2012    Temat postu:

pawel43 napisał:
pobiera wynagrodzenie za to samo co Arch-Pro, w sumie to mam nadzieję że za więcej bo Arch to dużo nie robił poza bezsensownym wydawaniem naszych pieniędzy.
zarząd ma prawny, realny wpływ na firmę zarządzającą, musi zatwierdzać pewne decyzje finansowe, wybierać oferty np. wśród firm sprzątających czy pogotowia technicznego albo np wypowiedzieć umowę firmie zarządzającej

rada mieszkańców to tylko "ciało doradcze". może gadać a firma zarządzająca może robić swoje (patrz "współpraca" z Arch-Pro)

Jeśli Zarząd się zmieni, to uchwały robione na Zarząd będą ważne.
Przy zmianie firmy zarządzającej i uchwałach na tę firmę, to trzeba by wszystkie uchwały robić od nowa na kolejną firmę. Trochę bez sensu

Jak dla mnie to lepiej upoważnić Zarząd, który się składa z mieszkańców i ma osobisty interes w tym żeby wszystko było dobrze

to takie 5 groszy ode mnie, za chwile pewnie wypowie się Zarząd


Nic dodać i nic ująć.
Widzę Pawle, że przeczytałeś UoWL i wszystko rozumiesz.
DraXan
PostWysłany: Śro 0:14, 28 Mar 2012    Temat postu: Re: to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?

cobyX napisał:
to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?


Na dzień dzisiejszy na to co było i jest
cobyX
PostWysłany: Wto 21:18, 27 Mar 2012    Temat postu: to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?

to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?
pawel43
PostWysłany: Wto 13:30, 27 Mar 2012    Temat postu:

pobiera wynagrodzenie za to samo co Arch-Pro, w sumie to mam nadzieję że za więcej bo Arch to dużo nie robił poza bezsensownym wydawaniem naszych pieniędzy.
zarząd ma prawny, realny wpływ na firmę zarządzającą, musi zatwierdzać pewne decyzje finansowe, wybierać oferty np. wśród firm sprzątających czy pogotowia technicznego albo np wypowiedzieć umowę firmie zarządzającej

rada mieszkańców to tylko "ciało doradcze". może gadać a firma zarządzająca może robić swoje (patrz "współpraca" z Arch-Pro)

Jeśli Zarząd się zmieni, to uchwały robione na Zarząd będą ważne.
Przy zmianie firmy zarządzającej i uchwałach na tę firmę, to trzeba by wszystkie uchwały robić od nowa na kolejną firmę. Trochę bez sensu

Jak dla mnie to lepiej upoważnić Zarząd, który się składa z mieszkańców i ma osobisty interes w tym żeby wszystko było dobrze

to takie 5 groszy ode mnie, za chwile pewnie wypowie się Zarząd
lenka
PostWysłany: Pon 21:09, 26 Mar 2012    Temat postu:

Dobrze skoro mamy już wybranego nowego administratora to do czego jest nam potrzebyny zarzad i jeszcze dodatkowo rada mieszkańców? czy nie za dużo tego jest? w innych etapach wystarcza sama rada mieszkancow, i dlaczego skoro jest firma administrująca to uchwały które mamy zatwierdzac na najbliższym zebraniu daja upoważnienie zarzadowi a nie administratorowi? to w sumie za co administrator pobiera wynagrodzenie? a poza tym jesli można wiedziec, to jakie firmy oprocz Gremax startowały jeszcze do przetargu?
Gremax
PostWysłany: Nie 17:04, 25 Mar 2012    Temat postu:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy na możliwość nawiązania współpracy. Zachęcamy do przedstawiania wszelkich uwag od Państwa zarówno w zakresie bieżacej obsługi nieruchomości jak też podzielenia się opiniami i uwagami na temat poprawy komfortu w miejscu zamieszkania.

(-) mariusz przybycień
wiceprezes zarządu
gremax sp.j.
e-mail: administracja@gremax.pl
tel. 795 040 800
Tomecki
PostWysłany: Sob 15:15, 03 Mar 2012    Temat postu:

DraXan napisał:
Jest wszystko na kartkach na Parterach ;]

a dla tych co nie chodzą przez parter:

Gremax sp.j.
os. Złotej Jesieni 6/78
31-831 Kraków

tel. / fax. (12) 312 87 65

Osoba odpowiedzialna za nasz blok:

Łukasz Wytrzymały
kierownik ds. administracji : 795 040 900


Dziękuję za namiary, ja nie mieszkam jeszcze na stałe więc rzadko chodzę przez parter Smile
Łodziak
PostWysłany: Śro 16:08, 29 Lut 2012    Temat postu:

Ja także Panu Łukaszowi życze wytrzymałości!
Ciekawe czy nazwisko zobowiązuje... Wink
reav
PostWysłany: Śro 15:22, 29 Lut 2012    Temat postu:

Teraz trzeba mieć nadzieje, że Pan Łukasz przy "współpracy" z activem będzie także wytrzymały Wink
DraXan
PostWysłany: Śro 10:57, 29 Lut 2012    Temat postu:

Jest wszystko na kartkach na Parterach ;]

a dla tych co nie chodzą przez parter:

Gremax sp.j.
os. Złotej Jesieni 6/78
31-831 Kraków

tel. / fax. (12) 312 87 65

Osoba odpowiedzialna za nasz blok:

Łukasz Wytrzymały
kierownik ds. administracji : 795 040 900
Triss
PostWysłany: Śro 10:14, 29 Lut 2012    Temat postu:

Popieram, bo przy szczerych chęciach nie mogę być na każdym zebraniu.... I potem o nowym zarzadcy do się z forum dowiaduję Razz

Przydałby się jakiś kanał komunikacji "co się dzieje" Razz
Tomecki
PostWysłany: Śro 9:22, 29 Lut 2012    Temat postu:

mdm napisał:
powyżej są namiary Very Happy


Tak wiem stronę internetową widziałem, dziękuję ale myślałem o jakichś bardziej konkretnych namiarach Smile do osoby, która będzie się Nami zajmować (telefon, meil...)
mdm
PostWysłany: Śro 8:56, 29 Lut 2012    Temat postu:

powyżej są namiary Very Happy
Tomecki
PostWysłany: Śro 8:54, 29 Lut 2012    Temat postu:

Jeśli możecie to podajcie proszę jakieś namiary na Naszego nowego zarządcę.

Z góry dziękuję.
pawel43
PostWysłany: Wto 10:40, 28 Lut 2012    Temat postu:

DraXan napisał:
ivonne2 napisał:
miałeś na myśli do Huty..Smile

trzeba bedzie ich poprosic o jakis dyżur popołudniowo-wieczorny chociaż 1 dzien w tyg.


Z tym nie będzie problemu, będziemy z nimi na ten temat rozmawiać.


super

albo taki poranny od 8

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin