Autor |
Wiadomość |
DraXan |
Wysłany: Śro 0:15, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
pawel43 napisał: | pobiera wynagrodzenie za to samo co Arch-Pro, w sumie to mam nadzieję że za więcej bo Arch to dużo nie robił poza bezsensownym wydawaniem naszych pieniędzy.
zarząd ma prawny, realny wpływ na firmę zarządzającą, musi zatwierdzać pewne decyzje finansowe, wybierać oferty np. wśród firm sprzątających czy pogotowia technicznego albo np wypowiedzieć umowę firmie zarządzającej
rada mieszkańców to tylko "ciało doradcze". może gadać a firma zarządzająca może robić swoje (patrz "współpraca" z Arch-Pro)
Jeśli Zarząd się zmieni, to uchwały robione na Zarząd będą ważne.
Przy zmianie firmy zarządzającej i uchwałach na tę firmę, to trzeba by wszystkie uchwały robić od nowa na kolejną firmę. Trochę bez sensu
Jak dla mnie to lepiej upoważnić Zarząd, który się składa z mieszkańców i ma osobisty interes w tym żeby wszystko było dobrze
to takie 5 groszy ode mnie, za chwile pewnie wypowie się Zarząd |
Nic dodać i nic ująć.
Widzę Pawle, że przeczytałeś UoWL i wszystko rozumiesz. |
|
|
DraXan |
Wysłany: Śro 0:14, 28 Mar 2012 Temat postu: Re: to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz? |
|
cobyX napisał: | to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz? |
Na dzień dzisiejszy na to co było i jest |
|
|
cobyX |
Wysłany: Wto 21:18, 27 Mar 2012 Temat postu: to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz? |
|
to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz? |
|
|
pawel43 |
Wysłany: Wto 13:30, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
pobiera wynagrodzenie za to samo co Arch-Pro, w sumie to mam nadzieję że za więcej bo Arch to dużo nie robił poza bezsensownym wydawaniem naszych pieniędzy.
zarząd ma prawny, realny wpływ na firmę zarządzającą, musi zatwierdzać pewne decyzje finansowe, wybierać oferty np. wśród firm sprzątających czy pogotowia technicznego albo np wypowiedzieć umowę firmie zarządzającej
rada mieszkańców to tylko "ciało doradcze". może gadać a firma zarządzająca może robić swoje (patrz "współpraca" z Arch-Pro)
Jeśli Zarząd się zmieni, to uchwały robione na Zarząd będą ważne.
Przy zmianie firmy zarządzającej i uchwałach na tę firmę, to trzeba by wszystkie uchwały robić od nowa na kolejną firmę. Trochę bez sensu
Jak dla mnie to lepiej upoważnić Zarząd, który się składa z mieszkańców i ma osobisty interes w tym żeby wszystko było dobrze
to takie 5 groszy ode mnie, za chwile pewnie wypowie się Zarząd |
|
|
lenka |
Wysłany: Pon 21:09, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
Dobrze skoro mamy już wybranego nowego administratora to do czego jest nam potrzebyny zarzad i jeszcze dodatkowo rada mieszkańców? czy nie za dużo tego jest? w innych etapach wystarcza sama rada mieszkancow, i dlaczego skoro jest firma administrująca to uchwały które mamy zatwierdzac na najbliższym zebraniu daja upoważnienie zarzadowi a nie administratorowi? to w sumie za co administrator pobiera wynagrodzenie? a poza tym jesli można wiedziec, to jakie firmy oprocz Gremax startowały jeszcze do przetargu? |
|
|
Gremax |
Wysłany: Nie 17:04, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
Szanowni Państwo,
Dziękujemy na możliwość nawiązania współpracy. Zachęcamy do przedstawiania wszelkich uwag od Państwa zarówno w zakresie bieżacej obsługi nieruchomości jak też podzielenia się opiniami i uwagami na temat poprawy komfortu w miejscu zamieszkania.
(-) mariusz przybycień
wiceprezes zarządu
gremax sp.j.
e-mail: administracja@gremax.pl
tel. 795 040 800 |
|
|
Tomecki |
Wysłany: Sob 15:15, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
DraXan napisał: | Jest wszystko na kartkach na Parterach ;]
a dla tych co nie chodzą przez parter:
Gremax sp.j.
os. Złotej Jesieni 6/78
31-831 Kraków
tel. / fax. (12) 312 87 65
Osoba odpowiedzialna za nasz blok:
Łukasz Wytrzymały
kierownik ds. administracji : 795 040 900 |
Dziękuję za namiary, ja nie mieszkam jeszcze na stałe więc rzadko chodzę przez parter |
|
|
Łodziak |
Wysłany: Śro 16:08, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
Ja także Panu Łukaszowi życze wytrzymałości!
Ciekawe czy nazwisko zobowiązuje... |
|
|
reav |
Wysłany: Śro 15:22, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
Teraz trzeba mieć nadzieje, że Pan Łukasz przy "współpracy" z activem będzie także wytrzymały |
|
|
DraXan |
Wysłany: Śro 10:57, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
Jest wszystko na kartkach na Parterach ;]
a dla tych co nie chodzą przez parter:
Gremax sp.j.
os. Złotej Jesieni 6/78
31-831 Kraków
tel. / fax. (12) 312 87 65
Osoba odpowiedzialna za nasz blok:
Łukasz Wytrzymały
kierownik ds. administracji : 795 040 900 |
|
|
Triss |
Wysłany: Śro 10:14, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
Popieram, bo przy szczerych chęciach nie mogę być na każdym zebraniu.... I potem o nowym zarzadcy do się z forum dowiaduję
Przydałby się jakiś kanał komunikacji "co się dzieje" |
|
|
Tomecki |
Wysłany: Śro 9:22, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
mdm napisał: | powyżej są namiary |
Tak wiem stronę internetową widziałem, dziękuję ale myślałem o jakichś bardziej konkretnych namiarach do osoby, która będzie się Nami zajmować (telefon, meil...) |
|
|
mdm |
Wysłany: Śro 8:56, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
powyżej są namiary |
|
|
Tomecki |
Wysłany: Śro 8:54, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
Jeśli możecie to podajcie proszę jakieś namiary na Naszego nowego zarządcę.
Z góry dziękuję. |
|
|
pawel43 |
Wysłany: Wto 10:40, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
DraXan napisał: | ivonne2 napisał: | miałeś na myśli do Huty..
trzeba bedzie ich poprosic o jakis dyżur popołudniowo-wieczorny chociaż 1 dzien w tyg. |
Z tym nie będzie problemu, będziemy z nimi na ten temat rozmawiać. |
super
albo taki poranny od 8 |
|
|