Osiedle na Okulickiego
Wszystko co dotyczy naszego osiedla na okulickiego
Forum Osiedle na Okulickiego Strona Główna
->
IV Etap
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Administracja
----------------
Informacje, Propozycje, Newsy
Pomoc dotycząca działania forum
Sprawy ogólne, postępy budowy, usterki
----------------
Ogłoszenia, kupię, sprzedam, zamienię
I Etap
II Etap
III Etap
IV Etap
V Etap
VI Etap
VII Etap
VIII Etap
IX Etap
Okulickiego 59 - LC Corp
Usterki
Eksploatacja
Podłogi, ściany, kuchnie, łazienki, pokoje
Multimedia
Kredyty hipoteczne, powiększanie, zamiana, banki
Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
Galerie
----------------
Fotki naszego osiedla
Fotki niezwiązane z osiedlem
Relax
----------------
Coś dla NIEJ...
Coś dla NIEGO...
Śmieszne
Zwierzyniec
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DraXan
Wysłany: Śro 0:15, 28 Mar 2012
Temat postu:
pawel43 napisał:
pobiera wynagrodzenie za to samo co Arch-Pro, w sumie to mam nadzieję że za więcej bo Arch to dużo nie robił poza bezsensownym wydawaniem naszych pieniędzy.
zarząd ma prawny, realny wpływ na firmę zarządzającą, musi zatwierdzać pewne decyzje finansowe, wybierać oferty np. wśród firm sprzątających czy pogotowia technicznego albo np wypowiedzieć umowę firmie zarządzającej
rada mieszkańców to tylko "ciało doradcze". może gadać a firma zarządzająca może robić swoje (patrz "współpraca" z Arch-Pro)
Jeśli Zarząd się zmieni, to uchwały robione na Zarząd będą ważne.
Przy zmianie firmy zarządzającej i uchwałach na tę firmę, to trzeba by wszystkie uchwały robić od nowa na kolejną firmę. Trochę bez sensu
Jak dla mnie to lepiej upoważnić Zarząd, który się składa z mieszkańców i ma osobisty interes w tym żeby wszystko było dobrze
to takie 5 groszy ode mnie, za chwile pewnie wypowie się Zarząd
Nic dodać i nic ująć.
Widzę Pawle, że przeczytałeś UoWL i wszystko rozumiesz.
DraXan
Wysłany: Śro 0:14, 28 Mar 2012
Temat postu: Re: to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?
cobyX napisał:
to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?
Na dzień dzisiejszy na to co było i jest
cobyX
Wysłany: Wto 21:18, 27 Mar 2012
Temat postu: to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?
to na jakie konto trzeba teraz wpłacać za czynsz?
pawel43
Wysłany: Wto 13:30, 27 Mar 2012
Temat postu:
pobiera wynagrodzenie za to samo co Arch-Pro, w sumie to mam nadzieję że za więcej bo Arch to dużo nie robił poza bezsensownym wydawaniem naszych pieniędzy.
zarząd ma prawny, realny wpływ na firmę zarządzającą, musi zatwierdzać pewne decyzje finansowe, wybierać oferty np. wśród firm sprzątających czy pogotowia technicznego albo np wypowiedzieć umowę firmie zarządzającej
rada mieszkańców to tylko "ciało doradcze". może gadać a firma zarządzająca może robić swoje (patrz "współpraca" z Arch-Pro)
Jeśli Zarząd się zmieni, to uchwały robione na Zarząd będą ważne.
Przy zmianie firmy zarządzającej i uchwałach na tę firmę, to trzeba by wszystkie uchwały robić od nowa na kolejną firmę. Trochę bez sensu
Jak dla mnie to lepiej upoważnić Zarząd, który się składa z mieszkańców i ma osobisty interes w tym żeby wszystko było dobrze
to takie 5 groszy ode mnie, za chwile pewnie wypowie się Zarząd
lenka
Wysłany: Pon 21:09, 26 Mar 2012
Temat postu:
Dobrze skoro mamy już wybranego nowego administratora to do czego jest nam potrzebyny zarzad i jeszcze dodatkowo rada mieszkańców? czy nie za dużo tego jest? w innych etapach wystarcza sama rada mieszkancow, i dlaczego skoro jest firma administrująca to uchwały które mamy zatwierdzac na najbliższym zebraniu daja upoważnienie zarzadowi a nie administratorowi? to w sumie za co administrator pobiera wynagrodzenie? a poza tym jesli można wiedziec, to jakie firmy oprocz Gremax startowały jeszcze do przetargu?
Gremax
Wysłany: Nie 17:04, 25 Mar 2012
Temat postu:
Szanowni Państwo,
Dziękujemy na możliwość nawiązania współpracy. Zachęcamy do przedstawiania wszelkich uwag od Państwa zarówno w zakresie bieżacej obsługi nieruchomości jak też podzielenia się opiniami i uwagami na temat poprawy komfortu w miejscu zamieszkania.
(-) mariusz przybycień
wiceprezes zarządu
gremax sp.j.
e-mail:
administracja@gremax.pl
tel. 795 040 800
Tomecki
Wysłany: Sob 15:15, 03 Mar 2012
Temat postu:
DraXan napisał:
Jest wszystko na kartkach na Parterach ;]
a dla tych co nie chodzą przez parter:
Gremax sp.j.
os. Złotej Jesieni 6/78
31-831 Kraków
tel. / fax. (12) 312 87 65
Osoba odpowiedzialna za nasz blok:
Łukasz Wytrzymały
kierownik ds. administracji : 795 040 900
Dziękuję za namiary, ja nie mieszkam jeszcze na stałe więc rzadko chodzę przez parter
Łodziak
Wysłany: Śro 16:08, 29 Lut 2012
Temat postu:
Ja także Panu Łukaszowi życze wytrzymałości!
Ciekawe czy nazwisko zobowiązuje...
reav
Wysłany: Śro 15:22, 29 Lut 2012
Temat postu:
Teraz trzeba mieć nadzieje, że Pan Łukasz przy "współpracy" z activem będzie także wytrzymały
DraXan
Wysłany: Śro 10:57, 29 Lut 2012
Temat postu:
Jest wszystko na kartkach na Parterach ;]
a dla tych co nie chodzą przez parter:
Gremax sp.j.
os. Złotej Jesieni 6/78
31-831 Kraków
tel. / fax. (12) 312 87 65
Osoba odpowiedzialna za nasz blok:
Łukasz Wytrzymały
kierownik ds. administracji : 795 040 900
Triss
Wysłany: Śro 10:14, 29 Lut 2012
Temat postu:
Popieram, bo przy szczerych chęciach nie mogę być na każdym zebraniu.... I potem o nowym zarzadcy do się z forum dowiaduję
Przydałby się jakiś kanał komunikacji "co się dzieje"
Tomecki
Wysłany: Śro 9:22, 29 Lut 2012
Temat postu:
mdm napisał:
powyżej są namiary
Tak wiem stronę internetową widziałem, dziękuję ale myślałem o jakichś bardziej konkretnych namiarach
do osoby, która będzie się Nami zajmować (telefon, meil...)
mdm
Wysłany: Śro 8:56, 29 Lut 2012
Temat postu:
powyżej są namiary
Tomecki
Wysłany: Śro 8:54, 29 Lut 2012
Temat postu:
Jeśli możecie to podajcie proszę jakieś namiary na Naszego nowego zarządcę.
Z góry dziękuję.
pawel43
Wysłany: Wto 10:40, 28 Lut 2012
Temat postu:
DraXan napisał:
ivonne2 napisał:
miałeś na myśli do Huty..
trzeba bedzie ich poprosic o jakis dyżur popołudniowo-wieczorny chociaż 1 dzien w tyg.
Z tym nie będzie problemu, będziemy z nimi na ten temat rozmawiać.
super
albo taki poranny od 8
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin